Bubbla | Mungka City

Bestämt mig för att gå in i min egen bubbla. Tänker inte lyssna på allt negativt i omgivningen eller göra tjänster som tar istället för ger energi ifrån mig. Tänker vara egoist och lägga fokus enbart på sådant som är bra för mig och Vasaloppet nästa helg. Behöver verkligen det. 


Kört igång med träningen igen efter Estland och kroppen är ganska sliten vilket känns rätt. 2 lugna pass igår och imorse drog jag startbacken i Sälen 2 ggr a3. Första diagonal, andra enbart stakning. Sen körde jag 5x60 sec platt stakning max. Var svinigt kallt, -20 och väldigt tung i spåren. Diagonalen kändes jobbig men stakingen bra. Nu på kvällen var planen ett lugnt a1 pass men fick klubban efter jobbet så laddar inför imorgon istället.


Tycker det är så galet kul hur bra Hellner åkte idag på sprinten! Såg nyss loppet och satan va grymt! Årets VM kan blir hur kul som helst tror ja. Håller en extra tumme för Richardsson nästa Tisdag på 15 K.

ollesjostrom.blogspot.com

No comments:

Post a Comment