För dåligt Vasalopp, nu ser jag framåt! | Mungka City

För dåligt Vasalopp, nu ser jag framåt!: "Gav allt jag hade idag på Vasaloppet. Kämpade som f*n in i mål. Slitet gav en 82:a plats. Fruktansvärt dåligt men samtidigt allt som fanns i min arma kropp denna första söndag i mars månad 2011. Inte nöjd med det så klart. Men kan inte heller vara missnöjd då jag verkligen slet och gjorde precis allt jag kunde. Skidorna var bra och snabba det var bara skit i pjäxan helt enkelt.



Nu är det slut på satsningen denna säsong för mig. Nu är det ett annat liv som väntar. Mer jobb och mer fritid. Kommer fortsätta tävla säsongen ut allt som finns om jag är frisk men med ren glädje och utan prestationsmål.



Tack alla som hjälpte mig i helgen och idag. Servicen var klockren! Skidorna var klockrena! Uppladdningen med klubben var klockren!



Tack till alla som stöttat och stöttar! Stod på startlinjen full av självförtroende idag och var i perfekt balans mentalt.



Brinken, jäkla imponerande insatts! Ifjol kanske han vann på ren spurt. Men i år var han i en annan klass än övriga! Måste vara en galet mäktig känsla att ha den formen i kroppen, den vinnarskallen och den spurtförmågan som Delsbo karln visade upp idag.



Idrott är härligt. Skidor och Vasaloppet fantastiskt kul och mäktigt att åka men jobbigt som f*n när formen inte är på topp. "
ollesjostrom.blogspot.com

No comments:

Post a Comment