E-Book Bisniz: Siapa yang patut terlibat dengan Bisnis Internet: ...



Saya tahu dan cukup paham, sesuatau yg memberi faedah itu seolah2 memberi satu keberatan pd diri seseorang utk meneroka atau mengetahui dgn lebih jauh lagi. Samada ia ilmu bisnis atau pun ilmu2 lain yg sepatutnya dimiliki oleh anda. Perkara inilah yg selalu terjadi dikalangan kita yg tidak mau mengambil peluang pada ilmu yg diberi walau pn dgn harga yg terlalu murah. Mereka awal2 lagi sudah mengaku kalah dgn membuat berbagai tanggapan yg tidak tepat tanpa menyelidiki terlebih dahulu. Terus terang saya katakan disini, bagi saya e-book yg sekadar nilai Rm10.00 ini sudah cukup bagi saya utk mengetahui apakah yg dimaksudkan dengan Bisnis Internet yg sebenarnya. Ia adalah permulaan bagi saya yg mula untuk melibatkan diri dalam bisnis internet ini.

Bukan sekadar ini sahaja yg kita tahu, malah mereka2 sebagai IM (Internet Marketer) yg sudah lama terlibat dgn bisnis internet ini dgn mendapat ganjaran yg lumayan, turut  mendedahkan hal ini didalam e-book masing2 menyarankan supaya kita turut terlibat sama dalam bisnis internet ini bg menjana pendapatan sampingan. Segala tunjuk ajar dan panduan telah diberi oleh mereka satu persatu. Tiada istilah duduk saja untuk dapat duit. Usaha dan terus usaha tetap diperlukan. Cuma bisnis internet ini adalah satu cara yg berkesan jika dibandingkan dengan cara biasa (offline).



Atas sebab ini juga Dr Irfan Khairi mendedahkan siapa yg patut terlibat dengan bisnis internet ini:
  • Mereka yang bekerja fulltime dan ingin memulakan perniagaan Internet dari rumah secara part time 

  • Pemilik perniagaan yang ingin mengembangkan perniagaan mereka ke tahap yang lebih tinggi

  • Suri rumah yang ingin memulakan perniagaan sampingan dari rumah 

  • Pelajar-pelajar IPTS yang ingin pendedahan kepada berniaga di Internet

  • Golongan pesara yang ingin mempelajari perniagaan Internet untukpendapatan sampingan

  • Graduan yang masih belum bekerja dan ingin menjadikan Internet sebagai sumber pendapatan

  • Pemilik perniagaan yang ingin memperluaskan perniagaan mereka di Internet

  • Golongan profesional yang ingin mengetahui cara bagaimana Internet boleh mengembangkan profesion mereka.

  • Mereka yang sudah mencuba perniagaan di Internet tetapi tidak mendapat pulangan sepertimana yang diinginkan

  • Pembaca buku "Rahsia Jutawan-Jutawan Internet Terbongkar" yang inginkan maklumat tambahan sebelum memulakan perniagaan di Internet.Ramai yang setuju bahawa kandungan tambahan dan tips-tips hebat di acara ini adalah berbeza dengan apa yang terdapat di dalam buku

  • Usahawan yang ingin menggandakan keuntungan perniagaan mereka- tidak kira sama ada menjalankan perniagaan Internet ataupun menjalankan perniagaan secara tradisional

  • Mereka yang ingin kebebasan bekerja di rumah bersama keluarga...

Adakah anda masih menunggu dan tidak mau melangkah kaki anda kepada satu perkara yang anda tidak tahu selama ini???. Jika anda ingin tahu serba sedikit tentang e-book Ganda10 ini, silakan klik iklan ini yg berada disebelah kanan. Anda jangan takut kerana klik yg dibuat oleh anda itu, tidak dikenakan apa2 bayaran pun. Jadi apa yg takut dan risaukan!!. 
http://ebookbisniz.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment